Öz

Bu çalışmanın amacı matematik öğretmenliği adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını bazı değişkenler açısından incelemektir. Araştırma Atatürk Üniversitesi K.K.Eğitim Fakültesi ve Fen-Edebiyat Fakültesi matematik bölümlerinde okuyan 1 ve 4. sınıf öğrencileri ile sınırlandınlmıştır.Yapılan istatistiksel analiz sonuçlarına göre; matematik öğretmenliği adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumdan cinsiyete göre değişkenlik göstermezken sınıflara ve fakültelere göre değişkenlik gösterdiği saptanmıştır.

Anahtar Kelimeler: Matematik öğretmeni, Öğretmenlik mesleğine yönelik tutum

Nasıl atıf yapılır

Kaplan, A., & İpek, A. S. (2002). Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Eğitim Ve Bilim, 27(125). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/516