Öz
Bilim ve teknolojideki gelişmeler, iş dünyasında yeni bilgi, beceri, teknik araçlardan olabildiğince yararlanmayı gündeme getirmekte; çalışan ve üreten bireyleri yaşam boyu öğrenmeye, alanında yetkinleşmeye zorlamaktadır. Bireylerin çağın gereklerine uygun bilgi, beceri ve tutumlarla donatılması gereksinimi, eğitim kurulularında program, yapı, işleyiş ve iş görenleri kapsayan konularda kaliteyi gözeten yeni düzenlemeleri gündeme getirmiştir. Bu bağlamda, eğitimde kalite arayışına giren Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Dünya Bankası’ndan sağladığı 90.2 milyon ABD Doları fınans desteği ile 1990 yılında, 7 yıl sürecek olan Milli Eğitimi Geliştirme Projesi’ni (MEGP) yürürlüğe koymuştur.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1998 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Kılıç, R. (1998). Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Kapsamında Müfredat Laboratuvar Okulları Uygulaması. Eğitim Ve Bilim, 22(109). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/359