Öz
Ülkemizde yüksek öğrenim, gerek öğrenci ve öğretim üyesi sayısı gerekse milli gelirden aldığı pay bakımından büyük ölçeklere ulaşmış bulunmaktadır. Ancak, bu sektörün ekonomiye, bilim ve kültüre katkısını ölçmek için bir çaba gösterildiğini söylemek güçtür. Eğer böyle bir çaba gösterilse, alınanla verilen arasındaki orantı belirtense, belki de sorunun, yani nereye gideceğini ve nasıl gideceğini bilemediği için felç olmuş bir organın harekete geçirilmesi sorununun çözümü kolaylaşabilir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1976 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Türkcan, E. (1976). Yüksek Öğrenim Sektöründe Araştırma Faaliyetleri. Eğitim Ve Bilim, 1(1). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/265