Öz
Çocuğun sağlıklı gelişiminde güdülen amaç, onun, fiziksel, duygusal, zihinsel ve sosyal yönden bir bütün olarak ele alınmasıdır. Ancak, uygulamada, çoğunlukla gelişimin duygusal yönü ve önemi gözden kaçırılmaktadır. Oysa gelişim kuramcıları, duygusal hayatın, zihinsel hayattan önce geliştiğini, zihinsel ve psiko-sosyal gelişimin önemli kaynağını oluşturduğu kanısındadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1984 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Bıyıklı, L. (1984). Okul Korkusu. Eğitim Ve Bilim, 8(47). https://doi.org/10.15390/ES.1984.2380