Öz
Öğretim teknolojisinin önemli sonuçları bulunmaktadır. Bu sonuçlar, teknikler ve yöntemlerdir. İster yöntem, ister teknik olsun, bunlar öğrenmeyi ve öğretimi kolaylaştırmaktadırlar. Bireysel öğretim, öğretim teknolojisinin sonuçlarından biridir. Belki de en önemli ürünlerinden biridir. Çünkü, bireysel öğretim programları, pahalı ve üst düzeyde bina-araç ve gereçlere gereksinim olmadan bölgesel olarak geliştirilebilmekte ve yürütülebilmektedir. Ayrıca, bu tür programlar, bölgesel kaynaklarla yani dış kaynaklara gereksinim duyulmadan geliştirilebilmekte ve yürütülebilmektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1982 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Tandoğan, M. (1982). Neden Bireysel Öğretim ?. Eğitim Ve Bilim, 7(40). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2328