Öz
Eğitimin görevini daha mütevazi olarak değerlendiren ikinci bir eğitim reform akımı ile sanat eğitimi konferansının yarattığı sanat heyecanı ortamı yarışma halindedir. İstenen sanatsal zevk ve sanatsal verimlilik yoluyla eğitim değil, aksine iş yoluyla eğitimdir. Yüzyılın başlangıcı ile Birinci Dünya Savaşı arasında nerede «İş Yoluyla Eğitim» söz konusu olduysa orada üç konuda bir anlaşmanın egemen olduğu görülmektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1982 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Alkan, C. (1982). İş Okulu. Eğitim Ve Bilim, 7(37). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2304