Öz
Öğretmen eğitiminde reform çalışmaları genellikle daha kapsamlı muhteva, daha standart program ve öğretim sürelerini daha yukarıya çekme yoluyla öğretmen adaylarının performansını geliştirmeyi öngörmektedir. Buna karşılık, öğretmenin işlevi ve öğretme etkinliğindeki rolüne oldukça az yer verilmektedir. Oysa okulun geliştirilip çevreye tanıtılmasında kritik etkisi olan öğretme süreci; eğitimin merkezi olarak kabul edilen öğretmen tarafından gerçekleştirilmektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1990 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Hacıoğlu, F. (1990). 21. Yüzyıl İçin Öğretmen Eğitimi. Eğitim Ve Bilim, 14(77). https://doi.org/10.15390/ES.1990.150