Öz
Kitle iletişim araçlarından televizyon, hem göze hem de kulağa seslenmesi nedeniyle basın ve radyodan daha etkilidir. İster gelişmiş bir ülkenin, isterse az gelişmiş bir ülkenin olsun ortak sorunlarından en önemlisi "insanlarını daha iyi yaşama seviyesine ulaştırmaktır.” Televizyon bu sorunu çözülemek için halka dönük bir kitle haberleşme, eğitim ve eğlence aracı olarak ortaya çıkmıştır. Bu nedenle ülkeler televizyona yatırım yapmaya başlamışlardır.Şunu belirtmek gerekir, az gelişmiş bir ülkede televizyona yatırım yapmanın sakıncaları olup olmadığı ayrıntılı aarştırmaları gerektiren bir husustur.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1978 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Küçükahmet, L. (1978). Televizyon ve Halk Eğitimi. Eğitim Ve Bilim, 3(16). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/1404