Öz
Bu konuyu iki bölümde plânlamış bulunuyorum. Birinci bölümde toplumun, ailenin ve birey olarak öğrencinin okuldan beklentilerinin karşılanmasında rehberlik hizmetlerinin yeri ve işlev konusu üzerinde duracağım. Konuşmamın ikinci bölümünde ise okullarımızdaki rehberlik uygulamalarına ilişkin bazı temel sorunları ortaya koyarak bunlar üzerinde beraberce düşünmemizi sağlamaya çalışacağım.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1978 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Ülkü, S. (1978). Okullarda Rehberlik. Eğitim Ve Bilim, 3(15). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/1401