Abstract
İnsan yapısı, ardaşık (sequential) ve yığmalı (cumulative) olarak büyüyen ve yaşayan bir disiplin olan matematiğin zor ya da kolay olduğu sürekli olarak tartışma konusu olagelmiştir. Ancak, genellikle, matematik «s» ile başlayan üç sözcükle vasıflandırılır «Sıkıcı, sevilmeyen ve soyut». Matematik, öğrenci, ailesi ve çevresi tarafından bu şekilde algılandığında, matematik öğretiminin sorunları çok ve geniş olmaktadır. Bu sorunlara pratik çözümler bulmak, matematiksel problemleri çözmek kadar, hatta yer yer onlardan daha güçtür denilebilir.
Copyright and license
Copyright © 1984 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Aksu, M. (1984). Matematiksel Problemleri Çözmede Öğrenci Güçlükleri. Education and Science, 8(48). https://doi.org/10.15390/ES.1984.2391