Abstract
Televizyon, çocuk için her şeyden önce yaşamış bir deneydir. Bu deney, aracılığıyla çocuk, bir yandan boş zamanını değerlendirmekte, diğer yandan da televizyonu evrene açılan bir pencere olarak kullanmaktadır. Sen zamanlarda çocuk psikolojisi alanında, çocukların yaşamış deneyleriyle ilgili çok ilginç çalışmalar yapılmaktadır. Gecrges Friedmann, J. Cezeneuve, H. Himmelweit, A. N. Oppenheim, P. Vince, W. Schremm, J. Lyle, E. B. Parker, L. Arons ve M. A. May’ın araştırmaları bu anlamda anılmalıdır.
Copyright and license
Copyright © 1983 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Samurçay, N. (1983). Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerine Etkisi. Education and Science, 8(43). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2353