Abstract
Türkiye'de Akademiler, gerek yasal statüleri ve gerekse programları açısından farklılıklar göstermektedirler. Bazı Akademilerin eğitim-öğretim ve kapasite açısından gösterdikleri gelişim ve büyüme yasalarla desteklenmediği için bu kurumlar güçlüklerle karşılaşmaktadır. Başka bir ifadeyle, bu Akademilerin yasalarındaki gelişim, eğitsel ve fiziki açıdan gelişimlerine yanıt verememiştir. Bir kısım Akademiler de, yeterli öğretim elamanı ve uygun eğitim ortamı hazırlamadan öğretime başladıkları, yasalarında boşluklar oluşu ve bu yasaların günün koşullarına uygun olmayışı nedeniyle fonksiyonlarını yeterince gerçekleştirememişlerdir.
Copyright and license
Copyright © 1982 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Hakan, A. (1982). Akademiler Üniversiteye Dönüşürken. Education and Science, 7(39). https://doi.org/10.15390/ES.1982.2322