Abstract
Onbeş yaşındaki Darrell, derslere katılımının ve başarı ortalamasının iyice düştüğü dokuzuncu sınıfa değin sınavlardan çoğunlukla "D" alıyordu. Öğretmenler onun tutumunu genelde kendini savunmaya yönelik buluyorlardı. Darrell ise öğretmenleri "yakınlık gösteren ama teşvik etmeyen” kişiler diye tanımlıyordu. Kısacası, Pensacola Lisesi'ndeki öteki azınlık gençleri gibi Darrell de tehlike sınırındaydı ve yaşamının geri kalan bölümünü ya hapishanedeki ağabeyi ya da onyedi yaşından önce çocuk sahibi olup şu anda bir bakımevinde kalan ablası gibi sürdürecekti.
Copyright and license
Copyright © 1994 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Şimşek, A. (1994). Bilgisayar Destekli Öğretim Okuldan Ayrılma Sorununu Çözer mi?. Education and Science, 18(91). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/227