Author Guidelines
Submit
Login
Home
About
About the Journal Author Guidelines Review Process Publication Ethics Submit Privacy Statement
Editorial Board Current Archives Early View Search
Language Options Turkish

ISSN: 1300-1337

Education and Science

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Author Guidelines
Submit
Submit
Account
Register
|
Login
+ Journal Menu
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Author Guidelines
    • Review Process
    • Publication Ethics
    • Submission
    • Privacy Statement
  • Editorial Board
  • Current
  • Archives
  • Early View
Search

Volume 12 Issue 67 (1988)

Published: September 30, 2015

From Editor

Türk Eğitim Derneği Bilim Kurulunun İlk On Yılı ve Gelecek On Yılları
S. Çetin Özoğlu
Abstract
PDF (Turkish)

Research Articles

Yönetimde İletişim ve Bürokrasi
Hüseyin Korkut
Abstract
PDF (Turkish)
Öğretimin Geliştirilmesi
Nuray Senemoğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Beşinci Sınıf Öğrencilerinde Öğretim Yönetimi ve Cinsiyetin Fen Başarısı Mantıksal ve Yaratıcı Düşünme Yeteneğine Etkileri
Ayşenur Aksu
Abstract
PDF (Turkish)
Yapıcı ve Yaratıcı Nesiller Yetiştirme
Esra Ömeroğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Atatürk ve Yabancı Dil Eğitimi
Erdal Ceyhan
Abstract
PDF (Turkish)
Eğitimin Önemli Sorunları
Mehmet Silah
Abstract
PDF (Turkish)

Translated

Okuldan Ayrılma ve Başarısızlık Sorunu
Ali Şimşek
Abstract
PDF (Turkish)
Sanat va El Becerisini Öğrenmek ve Öğretmek
Nuray Sungur
Abstract
PDF (Turkish)
Ölçme ve Değerlendirme
A. Ferhan Oğuzkan
Abstract
PDF (Turkish)
About the journal
Education and Science is a peer-reviewed, open access journal.
Overview
Editorial board
Contact
Browse journal
Browse the journal's current, past, and accepted articles.
Current issue
Archives
Early view
Abstracting and indexing
Education and Science is indexed in:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Publisher
Turkish Education Association
Publisher link icon
Published by Turkish Education Association. Production and hosting by Akdema Informatics and Publishing.
ISSN: 1300-1337