Author Guidelines
Submit
Login
Home
About
About the Journal Author Guidelines Review Process Publication Ethics Submit Privacy Statement
Editorial Board Current Archives Early View Search
Language Options Turkish

ISSN: 1300-1337

Education and Science

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Author Guidelines
Submit
Submit
Account
Register
|
Login
+ Journal Menu
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Author Guidelines
    • Review Process
    • Publication Ethics
    • Submission
    • Privacy Statement
  • Editorial Board
  • Current
  • Archives
  • Early View
Search

Volume 10 Issue 59 (1986)

Published: August 25, 2015

From Editor

Editörden
Seydi Dinçtürk
Abstract
PDF (Turkish)

Research Articles

1985 Uluslararası Gençlik Yılı Sona Ererken
Süleyman Özoğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Mesleki-Teknik Eğitimin Gelişmesi ve Kooperatif Eğitim Yaklaşımı
M. Külahçı
Abstract
PDF (Turkish)
Okulöncesi Eğitim Kurumlarında Gözlenebilen Uyum Sorunları
Tanju Gürkan
Abstract
PDF (Turkish)
Toplumun Mimarları Olan Öğretmenlere Sahip Çıkın
Hüseyin Korkut
Abstract
PDF (Turkish)
Gençlere Meslek Seçiminde Yapılacak Yardımlar
Binnur Yeşilyaprak
Abstract
PDF (Turkish)
Yurda Dönen İşçi Çocukları İçin Açılan Uyum Kursları ve Düşündürdükleri
S. Savaş Büyükkaragöz
Abstract
PDF (Turkish)
«Orta Dereceli Okullarda Öğretim» Yapıtı Üzerine
Nurettin Ergen
Abstract
PDF (Turkish)

Translated

Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye’de Gençlere Yönelik Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri
Gülden Bilal
Abstract
PDF (Turkish)
About the journal
Education and Science is a peer-reviewed, open access journal.
Overview
Editorial board
Contact
Browse journal
Browse the journal's current, past, and accepted articles.
Current issue
Archives
Early view
Abstracting and indexing
Education and Science is indexed in:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Publisher
Turkish Education Association
Publisher link icon
Published by Turkish Education Association. Production and hosting by Akdema Informatics and Publishing.
ISSN: 1300-1337