Öz
Bu ortak yayın biçimi kimyada biyolojiye oranla daha çok grup araştırması gerektiğini yansıtabilir. Eğer bu konu, bu rakamların biricik açıklaması ise insan öğrenci gruplarının ortak ad altında yaptıkları yayınların oldukça büyük sayıda olmasını bekleyebilir. Büyük makinalarda yapılan araştırmaların genellikle takım araştırması olması gerektiği fizikte deneticileri yazarlığa katılmadan, öğrenciler yüzde 13’ü diğer arkadaşlarıyla birlikte ortak olarak yayın yapmışlardır; ama diğer dalların çoğunda öğrencilerin ancak yüzde 5’i bilimde yayın yapmışlardır. Bu rakamlar bir dereceye kadar bilimin bütün dallarında öğrencilerin öğretim üyeleri tarafından araştırmanın yapılması için bir araç olarak kullanıldığını kuvvetle göstermektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1977 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Kantemir, B. (1977). Ekonomik Gelişme, Teknoloji ve Doktora Eğitimi. Eğitim Ve Bilim, 2(8). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/630