Abstract
Bir ülkede eğitimi geliştirmek için eğitim harcamaları artırılabilir, daha iyi okul binaları yapılabilir, programlar yeniden düzenlenebilir veya yeni araçlar alınabilir. Fakat gerçek değişme ve gelişme, öncelikle öğretmenlerin değişmesi ile sağlanabilinir. Bilinmektedir ki bir okulun ve hatta tüm bir eğitim sisteminin başarısı, her şeyden önce sınıf içindeki öğretmenin uygulamalarına bağlıdır. Bu nedenle öğretmenlerin meslek öncesi ve meslek içi eğitimlerinin geliştirilmesi için sürekli olarak yeni yollar, yeni yöntemler aranması doğaldır.
Copyright and license
Copyright © 2025 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Külahçı, Ş. G. (2025). Öğretmen Yetiştirmede Yeterliğe Dayalı Eğitim Yaklaşımı. Education and Science, 9(52). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2420