Öz
İnsan yapısı, ardaşık (sequential) ve yığmalı (cumulative) olarak büyüyen ve yaşayan bir disiplin olan matematiğin zor ya da kolay olduğu sürekli olarak tartışma konusu olagelmiştir. Ancak, genellikle, matematik «s» ile başlayan üç sözcükle vasıflandırılır «Sıkıcı, sevilmeyen ve soyut». Matematik, öğrenci, ailesi ve çevresi tarafından bu şekilde algılandığında, matematik öğretiminin sorunları çok ve geniş olmaktadır. Bu sorunlara pratik çözümler bulmak, matematiksel problemleri çözmek kadar, hatta yer yer onlardan daha güçtür denilebilir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1984 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Aksu, M. (1984). Matematiksel Problemleri Çözmede Öğrenci Güçlükleri. Eğitim Ve Bilim, 8(48). https://doi.org/10.15390/ES.1984.2391