Öz
Eğitim sürecinin ürününü belirlemede, okul müdürlerinin büyük etkisi ve katkısı vardır. Bunu daha etkin yerine getirmeleri ise, kuşkusuz onların hizmet içinde yetiştirilmelerine bağlıdır. Çünkü eğitim yöneticileri, hizmet-öncesi programlar ile, yöneticiliğin gerektirdiği bilgi, beceri ve değerleri yeterince alamamaktadır. Bu bakımdan, ülkemizde, eğitim yöneticilerinin hizmet içinde yetiştirilmeleri, kaçınılmaz hale gelmiştir. Ancak Milli Eğitim Bakanlığı, bu zorunluluğu, elindeki olanaklarla yerine getirebilmekte midir? Uygulanan Hizmet-İçi Eğitim Programları, ne ölçüde yeterlidir? Bu yazımızda kısaca, bu konuya açıklık getirilmeye çalışılacaktır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1983 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Ergen, N. (1983). Orta Dereceli Okul Müdürlerinin Hizmet-İçi Eğitimleri. Eğitim Ve Bilim, 8(43). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2357