Öz
Televizyon, çocuk için her şeyden önce yaşamış bir deneydir. Bu deney, aracılığıyla çocuk, bir yandan boş zamanını değerlendirmekte, diğer yandan da televizyonu evrene açılan bir pencere olarak kullanmaktadır. Sen zamanlarda çocuk psikolojisi alanında, çocukların yaşamış deneyleriyle ilgili çok ilginç çalışmalar yapılmaktadır. Gecrges Friedmann, J. Cezeneuve, H. Himmelweit, A. N. Oppenheim, P. Vince, W. Schremm, J. Lyle, E. B. Parker, L. Arons ve M. A. May’ın araştırmaları bu anlamda anılmalıdır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1983 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Samurçay, N. (1983). Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerine Etkisi. Eğitim Ve Bilim, 8(43). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2353