Öz
Dünyaya gelişle birlikte yaşamın sevimli, sevimsiz; üzüntülü, üzüntüsüz yanları bizleri bekliyor demektir. Bunlara karşı tutum alışta kişinin kendini olumsuzluklar yönüne kaptırmaması, terazinin kah o yanda, kah bu yanda; ama yine de çözüm bularak dengeli bir şekilde tutulması için küçükten yetiştirilmelerde bazı noktalara dikkat etmek gerekmektedir. İşte bundan ötürü de doğrudan doğruya çocukları sorunlu görmeden önce kendi kendimizi değerlendirmemiz, tutum ve davranışlarımızı eleştiri süzgecinden geçirmemiz gerekmektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1981 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Bıyıklı, F. (1981). Sorunlu Olarak Gördüğümüz Öğrenciler Açısından Okul-Aile İşbirliği. Eğitim Ve Bilim, 6(31). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2270